CUJAH: CUJAH Board of Directors Call-out!




The Concordia Undergraduate Journal of Art History (CUJAH) is seeking out Fine Arts students to make up its Board of Directors for the 2021-2022 academic year!

Deadline October 11th, 2021

CUJAH’s Board Members will participate in our Annual General Meeting and exercise duties that include ratifying CUJAH’s annual budget and participating in CUJAH’s jurying of essay and conference abstract submissions. This is a great opportunity for those looking to get involved in the decision-making process in our events, conference and journal sects and gain experience as a governing body member.

To apply, please send your CV, contact information and student ID, and a brief paragraph (250 words max) explaining why you would like to be one of CUJAH’s Board of Directors to thecujah@gmail.com.

Applications are due on Monday, October 11, at midnight. If you have any questions, please send them to thecujah@gmail.com.

CUJAH recognizes and values any form of experience as qualifications for this position; whether it be through the applicant’s formal/informal employment, volunteer work, life experiences and/or self-directed organizing. We also encourage those identifying as members of marginalized communities—including but not limited to people of colour, people with disabilities, immigrants, people identifying as LGBTQIA2S+ and people from working class backgrounds—to apply. If you wish to be considered for employment equity, please indicate this in your application. It is not required that candidates explain why they would like to be considered for employment equity.

---------------------------------------------------------------------------------------

Appel du conseil d'administration

Le Journal de premier cycle en histoire de l'art de Concordia (CUJAH) est à la recherche d'étudiants en beaux-arts pour constituer son conseil d'administration pour l'année universitaire 2021-2022!

Le conseil d’administration de CUJAH participera à notre assemblée générale annuelle et exercera les fonctions qui comprennent l’approbation et la ratification du budget annuel de CUJAH, et la participation aux jurys d’articles et de résumés de conférence de CUJAH. C'est une excellente occasion pour ceux qui cherchent à s'impliquer dans le processus de prise de décision dans nos événements, nos conférences et nos sectes de journaux, et d'acquérir de l'expérience en tant que membre du conseil d'administration.

Pour postuler, veuillez envoyer votre CV, vos coordonnées et votre carte d'étudiant, ainsi qu'un bref paragraphe (250 mots maximum) expliquant pourquoi vous souhaitez faire partie du conseil d'administration de CUJAH à thecujah@gmail.com.

Les candidatures doivent être déposées le lundi 11 octobre à minuit. Si vous avez des questions, veuillez les envoyer à thecujah@gmail.com.

CUJAH reconnaît et apprécie toute forme d'expérience comme qualification pour ces postes; que ce soit par l'emploi formel / informel, le bénévolat, les expériences de vie et / ou l'organisation autonome. Nous encourageons aussi ceux qui s'identifient comme membres de communautés marginalisées - y compris, mais sans s'y limiter, les personnes de couleur, les personnes handicapées, les immigrants, les personnes s'identifiant comme LGBTQIA2S+ et les gens de la classe ouvrière - à postuler. Si vous souhaitez être considéré pour l'équité en matière d'emploi, veuillez l'indiquer dans votre demande. Il n'est pas nécessaire que les candidats expliquent pourquoi ils aimeraient être considérés pour l'équité en matière d'emploi.